Eurodeskplus.nl: Ergonomische thuiswerk voor iedere medewerker

Het is fijn om net als op kantoor thuis ook een fijne en ergonomische werkplek te hebben. Zeker nu het ernaar uit ziet dat het thuiswerken een blijvertje zal worden. Hoe en in welke vorm zal per organisatie anders zijn. Dat neemt niet weg dat de werkgever verantwoordelijk is voor een ergonomische thuiswerkplek voor de werknemer. Dit kan gaan om een ergonomische bureaustoel, een verstelbaar bureaus en/of een laptopverhoger etc. Wij kunnen u daarbij adviseren. Niet alleen in de keuze voor ergonomisch meubilair, maar ook voor de levering, instelling, facturering, voorraad, onderhoud en retourname. Verder bieden wij ook een wisselend assortiment Second Life meubilair. Eurodesk kan het compleet voor u van A tot Z uit handen nemen. 

Hoe werkt het?

1.Samen bepalen we het assortiment wat bij uw organisatie en budget past

2.Het Eurodeskplus-platform wordt voor u ingericht met het samengestelde assortiment

3.De medewerkers worden uitgenodigd om een bestelling te mogen doen voor een thuiswerkplek 

4.Na het maken van de leverafspraak wordt de werkplek thuis afgeleverd 

5.Een keer per maand ontvangt u een gedetailleerd overzicht van alle bestellingen en leveringen met de bijbehorende verzamelfactuur

Bel voor meer informatie 030-233 33 23.

Afbeelding1 Afbeelding1
Schermafbeelding 2021-04-28 om 13.22.17 Schermafbeelding 2021-04-28 om 13.22.17